SEO Анализ на Конкурентите Пакети

Локално SEO Анализ на Конкуренцията - Основен Пакет

Подходящ за малък местен бизнес с ограничен бюджет, който иска да разбере колко добре функционира уебсайта им спрямо своите онлайн конкуренти.

Научете повече

Локално SEO Анализ на Конкуренцията - Пълен Пакет

Идеален за местни фирми с голяма онлайн конкуренция, които се нуждаят от подробен анализ на конкурентните сайтове с цел разкриване на техните силни и слаби страни.

Научете повече

SEO Анализ на Конкуренцията - Основен Пакет

Адаптиран за малък бизнес с ограничен бюджет, който продава продукти и услуги в цялата страна и се нуждае от съществена информация за своята онлайн конкуренция.

Научете повече

SEO Анализ на Конкуренцията - Пълен Пакет

Подходящ за фирми, които търгуват в цялата страна и имат голяма онлайн конкуренция. Пакетът предостаря подробен анализ за конкуренцията, както и препоръки за подобряване на ранковете в търсачките.

Научете повече

Защо е Толкова Важно Редовно Правите SEO Анализ на Конкурентите си?

 

Научете какво точно правят конкурентите ви, за да постигнат желания успех в класирането си в Google.

Изградете по-ефективна SEO стратегия.

Научете повече за силните и слабите страни на вашите онлайн конкуренти.

SEO Analiz na konkyrenti

Основната цел при анализа на вашите онлайн конкуренти е да разберете в кои области те са най-силни и съответно къде те са най-слаби. Това ще ви помогне да вземате адекватни и информиранни решения и да изградите ефективна SEO стратегия. Освен това, SEO анализът на конкурентите, ще ви помогне да се възползвате от всички възможности, които вашите конкуренти са пропуснали по една или друга причина.

За всеки бизнес, който има нов уебсайт е изключително важно да направи SEO анализ на конкурентите и то още в ранните етапи на създаването на сайта. За да постигнете по-добро класиране, вашият сайт трябва да бъде по-добре оптимизиран от уебсайтовете на вашите конкуренти. Също така ранната оптимизация ще помогне за по-бързото и успешно постигане на високи ранкове в Google и останалите търсачки.

 

Етапи от Процесът на SEO Анализ на Конкуренцията

 

SEO АНАЛИЗ НА КОНКУРЕНТИТЕПЪРВИ ЕТАП :

Включва подробен преглед на вашия сайт. Това включва одит на факторите на вътрешната и външна SEO оптимизация като:

 

ФАКТОРИ НА ВЪНШНА SEO ОПТИМИЗАЦИЯ

Оптимизация на съдържанието (структура, качество и количество) Съдържанието на сайта ви Analiz na Konkyrentiорганизирано ли е добре? Достатъчно точно, интригуващо и информативно ли е?

Качество и плътност на ключовите думи – използвали ли сте най-ефективните и подходящи ключови думи? Досатъчно пъти ли се срещат те в съдържанието на сайта?

Оптимизация на изображенията – снимките и графиките трябва да съответстват на информацията на сайта. Необходимо е изображенията да са ясни, с подходящите размери, както и да имат добро заглавие и описание.

Оптимизация на URL адреси – добре е те да бъдат кратки и описателни и да съдържат подходящите ключови думи, които да съответстват на съдържанието на страницата. 

Скорост на зареждане на сайта – достатъчно бързо ли зареждат всички страници от сайта ви?

Ново (свежо) съдържание – добавяте ли редовно качествено ново съдържание под формата на новини и статии? Качването на нова информация на сайта е сигнал за търсачките, че уебсайтът актуален.

Потребителско изживяване (юзър експириънс) и навигацииSEO Анализ на Конкурентите

  • Вътрешни линкове – свързват цялото съдържание на сайта и помагат на посетителите и търсачките, да намерят по-бързо и лесно нужната им информация.
  • Дизайн на сайта – актуален ли е все още дизайнът на вашия сайт?
  • Лесен достъп до цялата информация на сайта – лесно ли е вашите клиенти да се ориентират и да намерят продуктите и услугите, които търсят?

Мобилна версия – приспособен ли е сайтът ви за мобилни устройства?

Карта на сайта – помага на потребителите и на търсачките по-лесно и бързо да се ориентират в съдържанието на сайта.

Важна информация, която може да липсва – пропуснали ли сте да добавите работното време на бизнеса, адрес или телефон за връзка? Информацията за вашите продукти и услуги подробна и актуална ли е?

Оптимизация на Тайтъл Тагове – заглавните тагове на всичките страници от сайта ви включват ли ключови думи?

 

ФАКТОРИ НА ВЪНШНА SEO ОПТИМИЗАЦИЯ

Брой и качество на външните линкове – знаете ли колко сайта имат линкове към вашия сайт и какво е качеството на тези линкове?

Analiz na Konkyrenciqta

Прессъобщения – те биха могли да имат голям положителен ефект върху върху изграждането на външни линкове.

Видео съдържание – много добър начин да привлечете повече последователи и да представите вашите продукти и услуги или нова информация, свързана с вашия бизнес.

Социални мрежи – активността в социалните мрежи е чудесна възможност да рекламирате бизнеса си и да привлечете повече потенциали клиенти.

Регистрации в директории – това помага за популяризирането на бизнеса ви и за изграждането на повече линкове.

Прочетете Повече

 

SEO АНАЛИЗ НА КОНКУРЕНТИТЕ – ВТОРИ ЕТАП:

SEO анализът на конкурентите има за цел да проучи добре до каква степен са оптимизирани уебсайтовете на конуренцията и да посочи силните и слабите им страни.

Онлайн проучването на конкуренцията ще разкрие кои ключови думи използват съперниците ви. Ще получите повече информация за стратегиите им за играждане на външни линкове, за активността и им в социалните мрежи, както и нивото на оптимизация на сайтовете им. Това ще ви помогне да изградите по-ефикасна маркетингова стратегия.

 

SEO АНАЛИЗ НА КОНКУРЕНТИТЕ – ТРЕТИ ЕТАП:

сравнят данните за нивото на оптимизация на вашия сайт с получените данни отностно оптимизацията на конкурентите сайтове. Това сравнение ще покаже къде точно стои вашия сайт в сравнение с конкуренцията и какво е нужно да направите, за да подобрите ранковете си в Google.

 

SEO Анализ на Конкурентите

Локален Бизнес Пакети:

SEO Анализ на Конкурентите - Основен Пакет
399 лв. (анализ на 2 конкурента)
✅ Анализ за оптимизация на 5 ключови думи
✅ Доклад за класиране по 5 ключови думи
✅ Оптимизация на тайтъл тагове
✅ Оптимизация на мета тагове
✅ Оптимизация на изображения
✅ Google my Business
✅ Регистрации в директории
✅ Скорост на сайта
❌ Структура на URL адреси
❌ Анализ на външни линкове
✅ Вътрешни линкове
✅ Юзър експириънс (структура и навигация на сайта)
✅ Активност в социалните мрежи
❌ Свежо съдържание
✅ Видео съдържание
✅ Подробен доклад
 
* Цените на SEO услугите са без ДДС
SEO Анализ на Конкурентите - Пълен Пакет
899 лв. (анализ на 4 конкурента)
✅ Анализ за оптимизация на 10 ключови думи
✅ Доклад за класиране по 10 ключови думи
✅ Оптимизация на тайтъл тагове
✅ Оптимизация на мета тагове
✅ Оптимизация на изображения
✅ Google my Business
✅ Регистрации в директории
✅ Скорост на сайта
✅ Структура на URL адреси
✅ Анализ на външни линкове
✅ Вътрешни линкове
✅ Юзър експириънс (структура и навигация на сайта)
✅ Активност в социалните мрежи
✅ Свежо съдържание
✅ Видео съдържание
✅ Подробен доклад
 
* Цените на SEO услугите са без ДДС

SEO Анализ на Конкурентите

Национален Бизнес Пакети:

SEO Анализ на Конкуренцията - Основен Пакет
399 лв. (анализ на 2 конкурента)
✅ Анализ за оптимизация на 5 ключови думи
✅ Доклад за класиране по 5 ключови думи
✅ Оптимизация на тайтъл тагове
✅ Оптимизация на мета тагове
✅ Оптимизация на изображения
✅ Скорост на сайта
✅ Структура на URL адреси
✅ Карта на сайта
❌ Анализ на външни линкове
✅ Вътрешни линкове
❌ Юзър експириънс (структура и навигация на сайта)
✅ Мобилна Версия
✅ Активност в социалните мрежи
✅ Свежо съдържание
❌ Прессъобщения
✅ Подробен доклад
 
* Цените на SEO услугите са без ДДС
SEO Анализ на Конкуренцията - Пълен Пакет
899 лв. (анализ на 4 конкурента)
✅ Анализ за оптимизация на 10 ключови думи
✅ Доклад за класиране по 10 ключови думи
✅ Оптимизация на тайтъл тагове
✅ Оптимизация на мета тагове
✅ Оптимизация на изображения
✅ Скорост на сайта
✅ Структура на URL адреси
✅ Карта на сайта
✅ Анализ на външни линкове
✅ Вътрешни линкове
✅ Юзър експириънс (структура и навигация на сайта)
✅ Мобилна Версия
✅ Активност в социалните мрежи
✅ Свежо съдържание
✅ Прессъобщения
✅ Подробен доклад
 
* Цените на SEO услугите са без ДДС

 

Защо е Толкова Важно да Проучвате Редовно Вашите Онлайн Конкуренти?

SEO Analiz na Konkyrentni SaitoveАко продавате стоки и услуги в цялата страна, то най-вероятно се състезавате със стотици или хиляди други фирми, които предлагат същите или подобни на вашите продукти. От друга страна, ако имате малък местен бизнес, ще сте изправени пред значително по-малко конкуренти. И в двата случая, за да постигнете дълготраен успех, е нужно да знаете кои са вашите онлайн конкуренти и къде стои вашия бизнес спрямо тях.

Важно е да идентифицирате вашите главни онлайн конкуренти. Просто напишете в Google различните ключови думи, по които се надявате сайтът ви да се класира и разгледайте кои са конкурентните сайтове, които се появяват преди вашия. Добре е преди да започнете с проверката, да имате готов списък с най-важните ключови думи за които очаквате да се класирате в търсачките.

SEO Analiz na KonkyrenciqtaИмайте впредвид, че сайтовете, които са обозначени с надпис “Ad”  не са част от органичните резултати, а от платена реклама в Google.

В днешно време е много по-лесно да научите повече за плановете и стратегиите на вашите конкуренти. За постигането и задържането на успеха на всеки бизнес е особено важно редовно да се прави SEO анализ на конкуренцията. Така винаги ще знаете на какво ниво сте спрямо останалите бизнеси във вашата сфера.

Не е достатъчно да сте наясно само какви продукти и услуги предлага конкуренцията. Необходимо е редовно да наблюдавате и да анализирате поведението им, за да може да предвидите бъдещите им действия и да сте една крачка напред. Това ще даде основателна причина на бъдещите и настоящите ви клиенти да изберат именно вас  пред всички останали. SEO анализът на конкуренти ще окаже положително въздействие върху бизнеса ви. Изследването на конкуренцията ще идентифицира тенденциите в индустрията и ще разкрие SEO стратегиите на вашите конкуренти.

Прочетете Повече


Поръчайте пакет за SEO анализ на конкуренцията: